کد خبر: ۸۴۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

عکس| واکنش‌ها به احتمال پیوستن بیرانوند به استقلال

شائبه‌های مطرح شده درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
عکس| واکنش‌ها به احتمال پیوستن بیرانوند به استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

پس از آن که دیروز (یکشنبه) ۱۱ تیر ۱۴۰۲ خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با حجت کریمی حاشیه‌ساز شد، امروز (دوشنبه) خبر فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس باعث شد که با جدی‌تر شدن این شائبه، بازیکنان قهرمان فصل گذشته لیگ نیز نسبت به این خبر واکنش نشان دهند.

مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری، دو ستاره فصل قبل پرسپولیس، از جمل نفراتی هستند که نسبت به این خبر واکنش نشان دادند. مدافع و کاپیتان پرسپولیس ضمن حمایت از بیرانوند، این انتقال را رد کرده و معتقدند بیرانوند جایی به جز پرسپولیس بازی نمی‌کند.

حسین خبیری، عضو هیات مدیره پرسپولیس نیز نخستین فردی بود که نسبت به این خبر واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد. در ادامه متن منتشر شده توسط خبیری آمده است:

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور سرمربی تیم به بررسی این موضوع پرداختند که بعد از این جلسه یحیی گل‌محمدی گفت "این جلسه خوبی نبود و از وضعیت بیرانوند اطلاعی ندارم. "

 افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم در واکنش به شایعات حضور بیرانوند در استقلال این استوری را منتشر کرد:

داود فنایی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی و پرسپولیس نیز با انتشار تصویر مشابه استوری پیروانی، اما با متن "سلامتی هواداری که تا آخر عمر سفید امضا می‌کنه" به فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس واکنش نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین